Album Stefan Florescu a deschis al patrulea magazin social, publicat de Stefan Florescu la 4/30/2011 (2 poze)


Pentru pensionarii din sectorul 6 viata a inceput de cativa ani sa fie mai frumoasa, pentru ca, in campania “Din suflet, pentru suflet”, Stefan Florescu le arata neincetat pretuirea pe care le-o poarta, multumirea, respectul pentru ca ne-au crescut, ne-au educat, pentru tot ce ne-au invatat si pentru tot ce au creat prin munca lor.
Respectandu-si promisiunile facute pensionarilor din sectorul 6 si sensibilizat de viata grea pe care o au varstnicii si alte categorii sociale, Stefan Florescu a deschis pentru acestia inca un magazin social, al patrulea dintr-o retea gandita de catre presedintele APC Sector 6, special pentru ajutorarea persoanelor cu venituri mici.
Noul magazin social si-a deschis galantarele in Piata Crangasi, tot in sectorul 6, oferind marfuri variate, respectiv produse alimentare: carne si preparate din carne, lapte si derivate ale acestuia, oua, produse de bacanie, toate, la preturi care sfideaza orice concurenta.
Acest magazin social din Piata Crangasi este al patrulea pe care Stefan Florescu, impreuna cu oameni de afaceri cu suflet mare, il deschide, celelalte trei fiind inaugurate in ultimele saptamani tot in sectorul 6, in Piata Chilia Veche, Piata Gorjului si Bulevardul Timisoara numarul 82, ele bucurandu-se de aprecieri si de un real succes din partea persoanelor carora le sunt dedicate, respectiv cetatenii cu venituri mici.
Pensionarii au fost si de aceasta data nerabdatori sa intre si sa cumpere produsele din vitrine si rafturi, pentru ca au fost incantati de preturile mici ale acestora, care, intr-o perioada de criza, le permit sa isi cumpere alimentele necesare in fiecare zi.
In fiecare magazin social din cele patru deschise special pentru ei in sectorul 6, oamenii au avut posibilitatea ca, inainte sa cumpere, sa faca si o degustare a produselor expuse.
Toti cei prezenti la deschiderea celui de-al patrulea magazin social au numai cuvinte de lauda pentru faptul ca pot achzitiona produse de calitate la preturi de producator, fara adaos comercial, produsele fiindu-le astfel mult mai accesibile pentru buzunarele lor, tot mai saracite in ultimii ani…
Oamenii au primit asigurari ca toate preturile din magazinele sociale vor ramane la fel de mici, astfel incat acestia sa isi poata permite oricand sa-si cumpere ceea ce doresc, fara a simti vreun efort financiar.
Varstnicii si nu numai apreciaza initiativa lui Stefan Florescu si a oamenilor de afaceri care i s-au alaturat acestuia in campania „Din suflet, pentru suflet” pentru a deschide magazinele sociale, de unde sa aiba posibilitatea de a cumpara produse foarte ieftine, pentru orice buzunar.
Astfel, pensionarii si alte persoane cu venituri reduse care sufera din cauza crizei economice vor putea sa cumpere pentru ei si pentru familiile lor alimente si alte bunuri de utilitate zilnica, proaspete si de calitate, produse 100% romanesti, la preturi de producator.
Impreuna cu oamenii de afaceri, Stefan Florescu le mai pregateste si alte surprize cetatenilor sectorului 6. Acesta doreste ca, in cateva saptamani, in fiecare cartier din acest sector sa fie deschis cate un magazin social pentru toate persoanele cu venituri reduse.
Cand credeau ca nu mai au nici o speranta, acestor oameni li s-a intins acea mana de ajutor mult asteptata, ceea ce le-a insuflat increderea ca in aceasta lume se intampla si minuni.

In campania „Din suflet, pentru suflet”, Stefan Florescu ajuta neconditionat toate categoriile sociale defavorizate, pentru a le face sa simta ca totusi nu sunt uitate de societate, ca sunt apreciate si ca nu sunt singure pe lume, necesitatea acestui gen de magazine impunandu-se, cu atat mai mult, in aceasta perioada de criza, care le afecteaza atat de mult…

18 aprilie 2011

Leave a Reply